הבחירה שלכם להיות מורים, היא הבחירה שלכם להשפיע על דור העתיד. כל מורה, ללא יוצא מן הכלל, רואה בעבודתו כשליחות של ממש. ואתם, בתור מורים, לא זוכים
רק לגדל ולחנך את הילדים היקרים, אלא שאתם זוכים גם בסל משתנה של הטבות. סביר מאד
כי גם אתם שאלתם את עצמכם לא אחת לאן כדאי לכם להשתייך: להסתדרות המורים או לארגון
המורים.

 

 

רגע לפני שתקבלו את ההחלטה ותהפכו גם אתם חברים רשמיים באחד הארגונים, דעו אילו הטבות מצפות לכם עם חברותכם בארגון המורים בישראל.

Advertisements

ארגון המורים – על מה בדיוק מדובר?

 

רגע לפני שצוללים לאופי ההטבות, דעו מיהו הארגון. ראשית, מדובר על איגוד שאין לו כל זיקה או השתייכות לזרם פוליטי כזה או אחר. מה שמאגד את כל חבריו הן מטרות מקצועיות בלבד. נכון להיום, חברים בארגון יותר מ-78,000 מורים (כולם אגב, מורים בחטיבות הביניים ובתיכונים). האג’נדה של ארגון המורים מתמקדת בייצוג של המורים, כאשר המטרה העיקרית היא לשפר את מעמדם, את התנאים שלהם ואת רמות החינוך בישראל.

כמה יעלה לכם להיות חברים בארגון המורים?

בשונה מהסתדרות המורים שגובה דמי חברות משתנים (בהתאם לגובה השכר של המורה), כאן מדובר על דמי חברות קבועים עבור כל המורים: כ-58 שקלים בחודש. בהשוואה להסתדרות המורים מדובר על עלות חודשית מעט גבוהה יותר, זאת בהתחשב בעובדה כי ישנם מורים שבהסתדרות משלמים גם כ-35 שקלים בלבד. אם תרצו לבצע חישוב שנתי, הרי שאתם עתידים להיפרד מכ-696 שקלים בשנה עבור חברות בארגון. ניתן להתווכח האם מדובר על השקעה ראויה או לא, ואתם כבר תחליטו בעצמכם האם ההצטרפות משתלמת לכם.

ההטבות של ארגון המורים – למה תוכלו לצפות?

באתר של ארגון המורים, מוקדש סקטור מכובד מאד להטבות פנאי, הבידור
והנופש. בכל פעם שתרצו לשבור את השגרה עם בילוי מפנק, תוכלו לגלוש באתר ההטבות
ולהיחשף לאינספור אפשרויות:

  • מוסיקה ובידור
  • הצגות לילדים
  • נופשים בארץ
  • נופשים בחו”ל
  • מסעדות ובתי קפה ועוד…

מהם אחוזי ההנחם שאתם עתידים לקבל? הם משתנים בין עסק לעסק. אתר ההטבות בנוי כמעין אתר קופונים, כזו המציע לכם שלל דילים במחירים משתלמים ונמוכים יותר מאלו המוצעים לצרכן הרגיל. בנוסף, ישנם אחוזי הנחה קבועים בשלל מסעדות ובתי קפה – כ-25% הנחה על כל החשבון במסעדה לצפייה ברשימת מסעדות ארגון המורים לחץ כאן . טיפ אליכם: גלשו באתר ארגון המורים, והתרשמו מההטבות המוצעות לכם. בהתאם לאופי הבילויים החביב עליכם, בחנו האם מדובר על ארגון המספק לכם הטבות משתלמות (וחסכוניות), או שלא.

כרטיס אשראי תמורה

בדומה להסתדרות המורים, גם ארגון המורים מציע לחבריו כרטיס אשראי ייחודי – תמורה. כרטיס האשראי מאפשר לכם ליהנות מעסקאות משתלמות (כל עוד תשלמו בכרטיס הספציפי), כמו גם מאחוזי הנחה במעמד ביצוע העסקה בגובה של כ-5%. כמו כן, במעמד ההצטרפות לכרטיס האשראי של ארגון המורים, תקבלו כרטיס מתנה נטען ב-100 שקלים ליממוש בשלל רשתות! לצפייה ברשימת רשתות ארגון המורים לחץ

הטבות נוספות שמעניק לכם כרטיס האשראי:

  • אינכם נדרשים לשלם דמי שימוש חודשיים עבור הכרטיס
  • הנחות של עד כ-3% ברכישה ברשתות מזון נבחרות
  • הנחות משמעותית על מופעים, הצגות, אטרקציות ושלל פעילויות! 

Advertisements
Advertisements
דילוג לתוכן