גיפט קארד מה זה ולמה אנו צריכים את זה ?

כרטיס מתנה –  (או בשמו האמיתי באנגלית גיפט קארד GIFT CARD) הוא כרטיס כסף ששולם מראש בכסף מאוחסן בדרך כלל המונפק על ידי קמעונאי או בנק כדי לשמש כחלופה למזומן לרכישות בתוך חנות מסוימת או עסקים קשורים. 

גיפט קארד ניתנים גם על ידי קמעונאים ומשווקים כחלק מאסטרטגיית קידום, כדי לפתות את המקבל להיכנס או לחזור לחנות, ולעיתים מכונים כרטיסים כאלה כרטיסי מזומן. בדרך כלל ניתן להחלפה של כרטיסי מתנה רק לרכישות במתחם הקמעונאי הרלוונטי ולא ניתן לפדות אותם, ובמצבים מסוימים עשויים להיות כפופים לתאריך התפוגה או העמלות.

Advertisements

גיפט קארד זו  התחליף הפופולרי ביותר בשנים האחרונות להגיד אין לי כוח לבחור לך מתנה אז כך גיפט קארד ושחרר אותי….

סתם זה אולי ככה בפן הפרטי שיש לחבר או מכר יום הולדת ואתה לא רוצה להתחיל להסתובב בכל חנות אפשרית ולשבור את הראש במה לקנות אז הפתרון המהיר ביותר הוא כמובן לרכוש גיפט קארד .

גיפט קארד בפן העסקי

לעסקים הגיפט קארד הוא פתרון מושלם הוא דומה מאוד לתווי שי ונותן לבעלי עסקים פתרון של מתנה לחגים לעובדים שלהם.

הגיפט קארד נחשב הוצאה עסקית לעסקים וכך הם משלמים פחות מס על הרווחים שלהם.

גם לעובדים גיפט קארד נותן פתרון מעולה

שאנו עובדים אצל מעסיק קטן או חברה גדולה לא משנה, אנחנו תמיד נשמח לקבל גיפט קארד לחג.

 הגיפ קארד הוא תחליף לכסף מזומן אפשר להשתמש בו במגוון רשתות בישראל וזה כמובן עדיף מאשר לקבל קומקום ממקום העבודה או כל מתנה מטופשת אחרת שרוב האנשים לא צריכים.

בישראל ישנם סוגים שונים של גיפט קארד

בישראל כמעט כל רשת מנפיקה גיפט קארד משלה ונותנת ללקוחות שלה אפשרות לרכוש.

אבל אנו ממליצים שאתם בוחרים גיפט קארד גם בעסקי וגם בפרטי מומלץ לבחור כרטיס גיפט קארד שניתן להשתמש בו במגוון גדול של רשתות.

מומלץ לחפש ולחפור ולאות איזו מין החברות נותנת יותר רשתות בכרטיס אחד.

אנו יכולים להמליץ לכם על כרטיס הגיפט קארד של מקס או גיפט קארד של ישראכרט הם כוללים מגוון ענק של הרשתות המובילות בישראל ובחלק מרשתות ניתן אפילו לרכוש גם שיש כפל מבצעים או עם הנחת מועדון.

  

Advertisements
Advertisements
דילוג לתוכן