אם גם אתם עובדים באחת מהרשויות המקומיות בישראל, סביר כי גם אתם שמעתם על מועדון ההטבות “שלך”!

 כחברים פעילים במועדון, אתם זוכים לקבל מניפה רחבה של הטבות, מבצעים והנחות! בעוד ישנם מועדונים שכדאי לשקול את ההצטרפות אליהם ולהבין את מידת הכדאיות שלהם, כאן המסר אליכם הוא חד משמעי: כל עוד אתם זכאים להצטרפות למועדון, אל תהססו! מדובר על מועדון שכל תכליתו היא טובת העובד.

Advertisements
לוגו "שלך"

מועדון "שלך" - מהי התכלית שלו?

כמו עוד המון הסתדרויות וארגונים, גם עובדי הרשויות המקומיות זוכים להתאגד במידה רבה דרך מועדון ההטבות המיועד להם. מאחר ומדובר על חברות במועדון השייכת לקבוצה סגורה – עובדי הרשויות המקומיות, זוכים החברים להטבות מיוחדות ובלעדיות. הקמת המועדון שמה לעצמה למטרה לשפר את תנאיו של העובד, זאת באמצעות מחירים אטרקטיבים הניתנים על מסעדות, הופעות, בילויים, לייפסטיל ונופש.

אני עובד מועצה מקומית. אני זכאי להיות חבר במועדון ?

התשובה חיובית! על מנת שכל עובד יוכל לממש את הזכאות שלו, עליו לשלם תשלום סמלי עבור דמי החברות. לאחר התשלום, מקבל כל עובד כרטיס חבר המעיד על החברות התקפה והרשמית. מדובר על כרטיס מועדון סופר אטרקטיבי, המאפשר לכל חבר מועדון “שלך” לממש לא פחות מ-24 הטבות שונות בשנה!

 

דוגמאות להטבות הניתנות לחברי המועדון

 

הדוגמאות המוצגות בפניכם, יכולות לשקף לכם עד כמה משתלמת החברות במועדון. חשוב לציין כי ההטבות מתחלפות ואינן קבועות, כך שחשוב מאד לקרוא את כל השורות הקטנות ולבדוק מתי תוקף ההטבה מסתיים. הטבות לדוגמא:

 

  • רכישת שובר לרשת אופנה ב-119 שקלים לניצול של כ-200 שקלים!
  • ארוחה זוגית ברשת המבורגרים מובילה ב-59 שקלים בלבד!
  • סט מצעים איכותי בכ-179 שקלים
  • מופעי סטנד-אפ והצגות ילדים החל מ-39 שקלים לכרטיס
  • כניסה למוזיאונים החל מ-10 שקלים לכרטיס

היכן אני יכול להתרשם מכל ההטבות?

כרטיס נטען פאן קארד שלך

כרטיס נטען פאן קארד מועדון "שלך"

אינכם צריכים לשמוע על דילים ומבצעים מפה לאוזן בעבודה: ישנו אתר מסודר שמרכז לכם את כל ההטבות! היכנסו גם אתם אל -www.yours.co.il/, והחלו לקנות וליהנות! שימו לב כי האתר בנוי בממשק ידידותי, המאפשר לכם ניווט קל ומהיר. אתר ההטבות מחולק למספר קטגוריות, כך שתוכלו להתמקד בקטגוריה הרלוונטית לכם. לדוגמא: משפחה מוזיאונים הצגות ילדים ארוחות ספא חבילות ליום הולדת ועוד... כרטיס אשראי נטען "שלך"

דברים נוספים שכדאי לדעת

  • הרכישה באתר מתבצעת אך ורק באמצעות כרטיס אשראי
  • כל חבר מועדון יכול לרכוש 2 הטבות במחירים מוזלים

הקשר בין מועדון "שלך" וחיזוק הקשרים החברתיים

אחד הדברים היפים ביותר שחברות במועדון עושה, היא לחזק את הקשרים החברתיים שלכם עם העמיתים לעבודה! מדוע? משום שישנם עובדים שלא יכולים להרשות לעצמם להוציא מאות שקלים על בילויים – מהופעות ועד ארוחה במסעדה. הודות להטבות הניתנות במסגרת החברות במועדון, יכולים עובדים רבים ליהנות מבילויים במחירים נגישים. כך, ניתן לארגן “ערב צוות” – בו תוכלו לבלות עם העמיתים שלכם לעבודה מחוץ לשעות הפעילות, ליהנות יחד ולחזק את הקשר החברתי ביניכם.

אז מה יוצא לכם מזה בסופו של דבר ?

כל עוד אורח החיים שלכם מבוסס גם על בילויים ועל פנאי, אין כל ספק כי מועדון “שלך” יכול לחסוך לכם מאות אם לא אלפי שקלים בשנה! עברו על פירוט האשראי שלכם, ובדקו מהי ההוצאה החודשית שלכם עבור מסעדות, הצגות, נופש, צרכנות וכיוצא בזה. לאחר מכן, היכנסו לאתר “שלך”, ובצעו השוואה מהירה כמה שילמתם על מוצרים מסוימים, וכמה אתם עתידים לשלם כחברי מועדון. תגלו כי צפויות לכם הנחות משמעותיות, שלא ישאירו מקום להתלבטות. תיהנו!


רשימת חנויות מועדון שלך

Advertisements
Advertisements
דילוג לתוכן